http://joomlarulit.com/

Вибір і придбання системи електронного документообігу (класу ECM) - це тільки перший крок на шляху побудови електронного документообігу в організації. Перш ніж система запрацює і реально почне приносити ефект, має бути пройдено процес впровадження.

Підготовчі роботи

Найчастіше тільки використання системи електронного документообігу без зміни бізнес-процесів не дозволяє досягти бажаних результатів. Для отримання дійсно відчутного ефекту необхідно провести ряд підготовчих робіт. Частиною повномаштабного впровадження є бізнес-консалтинг, що включає дослідження і аналіз, розробку моделі «як є», оптимізацію і розробку моделі «як буде», розробку проектних рішень, пропозицій щодо використання технічних і організаційних інновацій з урахуванням предметної області і особливостей бізнесу конкретного замовника.

Бізнес-консалтинг дозволяє досягти ефекту від впровадження більш високого рівня за рахунок взаємоузгодження цілей і завдань проекту зі стратегічними цілями, завданнями бізнесу замовника і їх показниками, а не тільки виходячи з необхідності отримати локальні поліпшення і зручності для користувачів. Консалтинг проводиться не у відриві, а доповнює процес впровадження інформаційної системи. Проектні рішення закріплюються технічно в системі і організаційно в розроблених регламентах, проходять перевірку на практиці, стають невід'ємною частиною поточної діяльності підприємств.

Технологія впровадження

На основі багатого досвіду нашої компанії з впровадження систем електронного документообігу ECM класу розроблена і постійно розвивається власна технологія впровадження, що включає в себе:

  • Бібліотеку типових проектних рішень

    Велика бібліотека напрацювань нашої компанії включає бізнес-рішення практично для всіх галузей та чисельні варіанти реалізації

  • Статут проекту

    Чітку організацію управління проектом відповідно до статуту проекту

  • BPMN

    Моделювання бізнес-процесів з використанням найсучаснішої нотації BPMN

  • Навчання

    Проведення навчання користувачів за готовими курсами з наступною сертифікацією фахівців

  • Обчислюваний ефект

    Розрахунок ефективності за підсумками впровадження та позначення KPI

  • Інші опції

    Інші опції, сервіси і рішення

Варіанти впровадження

Технологія передбачає кілька варіантів організації впровадження: від самостійного виконання робіт замовником на підставі методичних рекомендацій до впровадження «під ключ» фахівцями нашої компанії.

Примітка. Завдяки даній технології впровадження процес переходу організації на електронний документообіг стає більш легким і послідовним.

Результати

У результаті замовник отримує повноцінно впроваджену систему електронного документообігу (СЕД), в якій:

  • Безпаперовий документообіг

    Робота з документами та їхне узгодження всередині організації ведеться тільки в електронному вигляді із застосуванням ЕЦП

  • Автоматизація керівництва

    Вище керівництво працює з документами в системі

  • Прозоре виконання

    Контроль виконавчої дисципліни здійснюється на основі даних системи

  • Максимальне покриття

    У системі працюють усі структурні підрозділи, включаючи співробітників усіх рівнів

  • Централізоване зберігання

    Створено єдине сховище електронних документів і корпоративних знань, з яким працюють усі співробітники відповідно до своїх повноважень

Бажаєте дізнатися більше?

Ми надамо максимум інформації щодо будь-яких Ваших питань.

Зв'язатися з нами