Вибір і придбання системи електронного документообігу (класу ECM) - це тільки перший крок на шляху побудови електронного документообігу в організації. Перш ніж система запрацює і реально почне приносити ефект, має бути пройдено процес впровадження.
Підготовчі роботи
Найчастіше тільки використання системи електронного документообігу без зміни бізнес-процесів не дозволяє досягти бажаних результатів. Для отримання дійсно відчутного ефекту необхідно провести ряд підготовчих робіт. Частиною повномаштабного впровадження є бізнес-консалтинг, що включає дослідження і аналіз, розробку моделі «як є», оптимізацію і розробку моделі «як буде», розробку проектних рішень, пропозицій щодо використання технічних і організаційних інновацій з урахуванням предметної області і особливостей бізнесу конкретного замовника.
Бізнес-консалтинг дозволяє досягти ефекту від впровадження більш високого рівня за рахунок взаємоузгодження цілей і завдань проекту зі стратегічними цілями, завданнями бізнесу замовника і їх показниками, а не тільки виходячи з необхідності отримати локальні поліпшення і зручності для користувачів. Консалтинг проводиться не у відриві, а доповнює процес впровадження інформаційної системи. Проектні рішення закріплюються технічно в системі і організаційно в розроблених регламентах, проходять перевірку на практиці, стають невід'ємною частиною поточної діяльності підприємств.
Технологія впровадження
На основі багатого досвіду нашої компанії з впровадження систем електронного документообігу ECM класу розроблена і постійно розвивається власна технологія впровадження, що включає в себе:
-
Бібліотеку типових проектних рішень
Велика бібліотека напрацювань нашої компанії включає бізнес-рішення практично для всіх галузей та чисельні варіанти реалізації
-
Статут проекту
Чітку організацію управління проектом відповідно до статуту проекту
-
BPMN
Моделювання бізнес-процесів з використанням найсучаснішої нотації BPMN
-
Навчання
Проведення навчання користувачів за готовими курсами з наступною сертифікацією фахівців
-
Обчислюваний ефект
Розрахунок ефективності за підсумками впровадження та позначення KPI
-
Інші опції
Інші опції, сервіси і рішення
Варіанти впровадження
Технологія передбачає кілька варіантів організації впровадження: від самостійного виконання робіт замовником на підставі методичних рекомендацій до впровадження «під ключ» фахівцями нашої компанії.
Примітка. Завдяки даній технології впровадження процес переходу організації на електронний документообіг стає більш легким і послідовним.
Результати
У результаті замовник отримує повноцінно впроваджену систему електронного документообігу (СЕД), в якій:
-
Безпаперовий документообіг
Робота з документами та їхне узгодження всередині організації ведеться тільки в електронному вигляді із застосуванням ЕЦП
-
Автоматизація керівництва
Вище керівництво працює з документами в системі
-
Прозоре виконання
Контроль виконавчої дисципліни здійснюється на основі даних системи
-
Максимальне покриття
У системі працюють усі структурні підрозділи, включаючи співробітників усіх рівнів
-
Централізоване зберігання
Створено єдине сховище електронних документів і корпоративних знань, з яким працюють усі співробітники відповідно до своїх повноважень
Бажаєте дізнатися більше?
Ми надамо максимум інформації щодо будь-яких Ваших питань.