http://joomlarulit.com/

Функції Contentum CRM+

Contentum CRM+ містить більшу кількість функцій для організації процесу продажів в компанії.

 

Дзвінки / Зустрічі / Листи

Календар дозволяє запланувати дзвінки, зустрічі, поставити нагадування про необхідність відіслати листа клієнту. 

Календар може використовуватися для планування внутрішніх заходів, завдань.

Календар може бути експортованим у мобільні пристрої.

Керівник має можливість переглядати календарі своїх співробітників, при необхідності редагувати розклад.

Всі взаємини зберігаються в картці контрагента, що дозволяє швидко відновити історію взаємин.

Потенційні клієнти (Lead)

Розділ "Потенційні клієнти" призначений для збору «брудної інформації»: заявок з веб-сайтів, візитівок з виставок, зовнішньої бази потенційних клієнтів тощо.

Використання об'єкта дозволяє не засмічувати базу угод і контрагентів. За позитивного результату Потенційний клієнт конвертується в об'єкт "Контрагент" або "Операція", при цьому в ці об'єкти переноситься вся накопичена інформація.

В іншому випадку робота з потенційним клієнтом завершується.

Система дозволяє імпортувати списки потенційних клієнтів з MS Excel.

База контрагентів

Один з основних довідників Contentum CRM+. Містить інформацію про контрагентів.

Contentum CRM+ дозволяє налаштовувати кілька типів контрагентів. При цьому кожен з типів матиме свій набір атрибутів, картки і бізнес-процеси теж будуть різні. Приклад: фізичні та юридичні особи.

Контактні дані

"Довідник контактів" дозволяє зберігати контактну інформацію про людей і швидко знайти потрібну особу в базі даних.

Список атрибутів налаштовується. "Довідник контактів" пов'язаний з "Довідником контрагентів".

При плануванні зустрічей, дзвінків можна вказувати людей з "Довідника контактів".

Угоди

Розділ "Угоди" містить інформацію про поточні активні взаємини з контрагентами.

З одним контрагентом одночасно може бути створено понад одну угоду.

В "Угоді" міститься інформація про суму продажу, продукти, стадії на якій знаходиться угода.

Планування надходжень

В "Угоді" можна планувати надходження. Ця функція особливо актуальна на етапах планування та виконання.

Інформація за всіма угодами збирається разом і формує фінансовий план менеджера з продажу, групи продажів або всієї компанії.

Contentum CRM+ дозволяє налаштувати механізм «узгодження і модерації» планів продажів.

Активна воронка продажів

Воронка продажів дозволяє розбити весь процес продажу на стадії і оцінювати ефективність менеджера на кожній з них.

Як це працює? Припустимо, ми виділили 3 стадії: (1) Первинний контакт, (2) Формування КП, (3) Укладання Договору. Менеджер заводить угоду і в міру розвитку подій змінює стадії "Угоди". Керівництво бачить рух і планує фінанси і ресурси виходячи з планів.

Це класичний підхід. У нього є невеликий, але істотний недолік: менеджери або забувають проставляти стадію продажів, або ставлять її не дуже правильно. В результаті воронка як інструмент планування може давати збій.

Ця проблема вирішена в Contentum CRM+. Це рішення називається «Активна Воронка продажів». Суть дуже проста - при переході в певний стан може бути запущений бізнес-процес. Всередині бізнес-процесу може бути будь-яка логіка, яка необхідна для даного випадку.

Даний підхід дозволяє не тільки мати достовірні стадії угод, але і бути впевненим, що на потрібних стадіях угоди в системі з'являється потрібна інформація. Наприклад, що при переході в договірну стадію менеджер не забуде прикріпити до "Угоди" комерційну пропозицію.

Аналіз динаміки продажів

«Надійна» воронка дає можливість аналізувати динаміку руху за операціями.

Погана динаміка однозначно демонструє, що через деякий час це позначиться на фінансовому результаті.

Розділ «Динаміка угод» в наочній формі показує, що відбулося за звітний період. У зеленій зоні перебувають угоди, які зрушили вперед. У червоній зоні - угоди які зрушили назад або взагалі закрилися без результату.

Вибірку можна робити як по всій компанії, так і за окремими групами менеджерів.

Маркетинг

Contentum CRM+ дозволяє вести реєстр маркетингових заходів і оцінювати їх ефективність.

Більш докладно робота цих функцій описана на сторінці «Відділ маркетингу».

IP-телефонія

Інтеграція Contentum CRM+ і систем IP-телефонії дозволяє реалізувати наступні сценарії:

- Вихідний дзвінок. Менеджери зможуть дзвонити клієнтам з комп'ютера, і це автоматично буде фіксуватися в CRM.

- Вхідний дзвінок. Менеджери зможуть приймати вхідні дзвінки, і це теж автоматично буде фіксуватися в CRM.

Інтеграція з 1С

Модуль «Інтеграція з 1С» дозволяє забезпечити інтеграцію додатку «Contentum: Управління бізнес-процесами» з версіями системи «1С: Підприємство» 8.0, 8.1, 8.2, 8.3.

Інтеграція системи Contentum з системою «1С: Підприємство» надає можливість:

- Працювати з довідниками і документами системи «1С: Підприємство».

- Запускати функції системи «1С: Підприємство».

- Звертатися до об'єктної моделі системи «1С: Підприємство».

Також завдяки можливостям Contentum можна здійснювати запуск бізнес-процесів і надсилати повідомлення в систему Contentum з системи «1С: Підприємство».

Бізнес процеси

Робота системи управління бізнес-процесами заснована на простій ідеї: на етапі впровадження системи здійснюється моделювання бізнес-процесів організації за допомогою наочних діаграм.

Потім ці діаграми завантажуються в комп'ютерну систему і стають активними, тобто програма дозволяє відстежити і проконтролювати виконання бізнес-процесів в реальній практиці роботи підприємства.

Такий підхід дає можливість максимально наблизити реальне виконання бізнес-процесів в організації до їхньої ідеальної моделі, яка спочатку розроблялася.

Завдання / Календар / Стрічка / Компанія

Contentum CRM+ містить інструменти для колективної роботи всередині компанії.

Модуль «Завдання» - постановка і контроль доручень, виконавча дисципліна.

Календар - планування зовнішніх і внутрішніх заходів.

Стрічка - відмінний засіб для спілкування всередині компанії і робочих груп, перекочувала з соціальних мереж у корпоративну систему.

Розділ Компанія - список співробітників, днів народжень, доступ до Завдань і Календаря підлеглих.

Розділ Документи - зберігання електронних документів.