http://joomlarulit.com/

Contentum CRM+ для Комерційного директора

Contentum CRM+ допомагає у вирішенні завдань комерційного директора: дозволяє налаштувати процес продажу, контролювати його виконання і здійснювати поліпшення процесу на основі достовірних даних. Механізм бізнес-процесів дає можливість «домовитися» з сусідніми підрозділами, не підпорядкованими безпосередньо комерційному директору, по регламентах взаємодії в рамках процесів продажів.

 

Постановка процесу продажів 

Визначення мети впровадження CRM-системи - перший крок під час її впровадження.

Різні типи продажів вимагають різних механізмів. Яскравий приклад - різниця між складними і швидкими продажами.

У першому випадку відмінно працює інструмент «Воронка продажів». Процес переговорів займає від кількох тижнів до року і більше. При постановці таких продажів важлива фіксація домовленостей (накопичення інформації) і чіткі стадії.

Для швидкого продажу відмінно працює механізм бізнес-процесів. Транзакції прості, але їх при цьому багато. Немає часу і грошей на обговорення кожного продажу. Важлива безвідмовна робота всіх етапів, що зручно контролювати, використовуючи механізм бізнес-процесів.

Перелік інструментів Contentum CRM + для постановки процесу продажів дозволяє варіювати методики і реалізувати конкурентні переваги саме Вашої компанії.

Контроль динаміки продажів

Після того, як процес продажів збудований і автоматизований, необхідно налагодити механізми контролю.

Одним з таких інструментів є інтерфейс «Динаміка угод» в Contentum CRM+.

Інструмент «Динаміка угод» дозволяє розуміти які рухи є в загальній масі угод. У зеленій зоні відображається рух вперед, в червоній - у зворотньому напрямку. Мала динаміка в зеленій зоні говорить про недостатню активність або проблеми, що виникли. 

Це простий і наочний інструмент оперативного контролю.

Аналіз ефективності продажів

Класичний інструмент з аналізу "Воронки продажів" дозволяє проаналізувати конверсію при переході зі стадії в стадію воронки.

На відміну від «Динаміки угод», це інструмент аналізу, а не оперативного контролю.

Дані звіту свідчать, що вже «відбулося», що зручно для аналізу вузьких місць у воронці.

Фільтри / Зрізи бази даних

Легке налаштування зрізів бази даних «під себе» - ще одна з важливих функцій Contentum CRM+.

Система дозволяє «мишкою» налаштовувати фільтри по базі клієнтів, потенційних клієнтів, угод.

Будь-який користувач може налаштувати фільтри «під себе», або Адміністратор може сформувати набір загальних фільтрів, обмеживши доступ до них налаштуванням прав доступу.