http://joomlarulit.com/

Один з процесів відділу маркетингу - це формування пулу потенційних клієнтів. Для цього відділ маркетингу формує серію заходів, які просувають компанію або продукти на ринку. Але як оцінити - чи були заходи ефективними?

Contentum CRM+ для відділу Маркетингу

Один з процесів відділу маркетингу - це формування пулу потенційних клієнтів. Для цього відділ маркетингу формує серію заходів, які просувають компанію або продукти на ринку. Але як оцінити - чи були заходи ефективними? Чисто теоретично, треба через деякий час порахувати скільки грошей компанії принесла та чи інша активність. Робити це «на колінці» досить складно. Contentum CRM+ дозволяє автоматизувати процес для оцінки ефективності заходів.

 

Маркетингові заходи

Contentum CRM+ дозволяє вести реєстр маркетингових заходів для оцінки їх ефективності.

Як це працює? Для наочності покажемо в таблиці що відбувається в «реальному світі» і який відбиток знаходить ця подія в Contentum CRM+.

Інтернет реклама

При використанні інтернет-реклами не так просто запитати про джерело. Як правило, посилання веде на певну сторінку на Вашому сайті, де потенційний клієнт залишає якусь інформацію про себе.

Для зіставлення рекламної компанії в Yandex або Google і маркетингового заходу в Contentum CRM+ необхідно використовувати механізм UTM-міток.

Механізм простий -Ви маркуєте однією і тією ж міткою рекламну компанію в Yandex або Google і Contentum CRM+ і після цього Contentum починає «дізнаватися» рекламну компанію і враховувати її ефективність.