http://joomlarulit.com/

Contentum CRM+ для керівника групи продажів

Керівник групи продажів знаходиться між двох вогнів - між менеджерами, яких він повинен контролювати і між комерційним директором, перед яким відповідає за виконання плану продажів.

 

Планування / Контроль надходжень

Керівник групи продажів відповідає за фінансовий план всієї групи. Тому Contentum CRM+ показує йому всю інформацію, яка доступна йому і його співробітникам.

Зокрема, система автоматично консолідує для керівника групи продажів всю інформацію по надходженнях групи.

Налаштування фільтрів і додаткових атрибутів надає можливість реалізувати функцію «узгодження» планів продажів, що дозволяє віддавати «нагору» тільки достовірну інформацію.

Контроль угод

Ще до планування надходжень керівник повинен володіти всією повнотою інформації про стан угод співробітників в групі.

Система відображає всі операції у співробітників групи продажів, Керівник групи може відкрити детальну інформацію про кожну з них.

Постановка і контроль завдань

Contentum CRM+ містить простий у використанні функціонал з управління дорученнями.

Керівник може поставити доручення, система автоматично проконтролює виконання термінів і нагадає про протерміновані.

Більш того, керівник має доступ до календарів і списків завдань своїх співробітників, що спрощує оперативний контроль.

Організація комунікацій в групі

Для комунікацій усередині команди зручно використовувати Стрічку.

Для групи продажів можна організувати окремий канал, де братимуть участь тільки учасники цієї групи.

Розмежування прав доступу

Груп продажів в компанії може бути кілька. Найчастіше вони або згруповані по регіонах, або за галузевою ознакою.

Питання керування доступом до конфіденційної інформації кожен раз дуже важливе і може відрізнятися в різних компаніях.

Комусь зручно, щоб всі володіли повною інформацією, іншим треба, щоб кожен бачив тільки свої записи.

Для когось важливо організувати роботу в групі і всередині групи: всі менеджери повинні бачити інформацію у колег по групі.

Contentum CRM+ передбачає всі перераховані вище політики управління доступом і навіть більше.