http://joomlarulit.com/

Contentum ECM - це рішення для організації внутрішньо-корпоративного електронного документообігу. Воно побудоване на платформі Contentum BPM, що дозволяє, поряд зі стандартними процесами документообігу, реалізувати наскрізні бізнес-процеси компанії.

Організація електронного документообігу

Впровадження системи електронного документообігу - це переклад звернення документів з паперової форми в електронну. Всі дії, настільки зрозумілі і звичні при роботі з папером, реалізуються в електронній формі. Набір цих дій (процесів) добре регламентується Європейським стандартом для систем електронного документообігу MoReq2. Згідно з ним для перекладу в електронний вигляд необхідно реалізувати наступні базові процеси: створення, рух, зберігання, пошук, відображення, забезпечення безпеки тощо. Цей підхід систематизує процедуру впровадження. Він дозволяє розбити весь потік на окремі частини. Для ряду документів і документопотоків вже є стандартні рішення, якими варто скористатися.

Електронна канцелярія

Електронна канцелярія автоматизує обробку вхідних і вихідних документів, реєстрацію документів.

Управління договорами

"Управління договорами" дозволяє перевести підготовку, узгодження, зберігання і обробку договорів і супутніх документів.

Внутрішні документи

Розділ "Внутрішні документи" організовує роботу зі службовими записками та організаційно-розпорядчою документацією на підприємстві.

Узгодження рахунків

Розділ "Узгодження рахунків" автоматизує узгодження, оплату і зберігання рахунків.

Для «нестандартних» документів і документопотоків за допомогою системи документообігу можна швидко налаштувати базові процеси, що дозволить швидко перейти до електронного обміну документами всередині компанії.

 


Функції СЕД

Системи класу ECM містять перелік функцій, необхідних для швидкої реалізації електронного документообігу в компанії.

Штрих-кодування

Робота зі штрих-кодами дозволяє реалізувати функцію швидкого пошуку документів в електронному архіві по паперовій копії. Сканер зчитує штрих-код і система швидко знаходить документ усередині системи.

ЕЦП (електронно-цифровий підпис)

Для формування криптографічного захисту при роботі з електронними документами в базовій поставці Contentum ECM + йде «Електронно-цифровий підпис».

Пошук / Повнотекстовий пошук

У Contentum ECM + реалізовані функції пошуку за атрибутами документів і реалізований повнотекстовий пошук за завантаженими документами. Механізм повнотекстового пошуку підтримує морфологію російської мови.


Гнучке налаштування СЕД

Однією з важливих функцій СЕД є можливість гнучкого підстроювання під процеси компанії, в якій СЕД впроваджується. Ось неповний перелік компонентів СЕД, які підлягають налаштуванню.

Типи документів

Для побудови структурованого сховища документів в Contentum ECM + можна конструювати різні типи документів. Кожен тип документа має власні особливості поведінки: набір атрибутів, зовнішній вигляд карток, маршрути тощо.

Шаблони документів

Для генерації документів і пакетів документів за шаблоном в Contentum ECM + розроблений механізм шаблонів. Шаблони можуть складатися в офісному форматі (MS Word, MS Excel). Для формування шаблонів є можливість використовувати цикли, умови.

Номенклатура документів

Номенклатура документів визначає яким чином документи групуються в справи. При створенні документа він за певними правилами потрапляє в справу, що полегшує подальшу обробку і пошук документів.

Реєстри документів

При налаштуванні програми адміністратор може швидко сформувати реєстри документів. Це можуть бути такі реєстри як «Несплачені рахунки», «Прострочені договори», «Необроблені вхідні» тощо. Це робиться швидко і мишкою.

Маршрути руху документів

«Мишкою» налаштовуються і маршрути руху документів. Для цього використовується базовий для Contentum механізм управління бізнес-процесами. Для додатки ECM + створений великий набір блоків по роботі з електронними документами - підписання, узгодження, ознайомлення з документами тощо.


Додаткові можливості

Зовнішні програми вдало доповнюють можливості Contentum ECM.

Мобільні додатки

Для Contentum ECM + розроблені мобільні додатки для iPhone, iPad і смартфонів на базі ОС Android. Мобільні додатки містять блоки вхідних завдань, Контроль і Стрічку. Підтримуються всі функції роботи з електронними документами - Узгодження, Підписання, Розгляд тощо.

Докладно >

Contentum Agent

Ще одним корисним додатком Contentum є Contentum Agent. Це невеликий додаток, який встановлюється на комп'ютер (підтримуються Windows, Mac OS, Linux). Contentum Agent сповіщає про події в системі, забезпечує роботу зі Стрічкою і дозволяє зручно працювати з електронними документами (в тому числі редагувати їх on-line).

Докладно >

MS Outlook plug-in

Plug-in для MS Outlook дозволяє створювати завдання за вхідними листами, а також документи з вкладень. Додаток інтегровано в MS Outlook.