http://joomlarulit.com/

Якісні послуги підтримки - це гарантія стабільного функціонування і успішного розвитку інформаційної системи.

Саме професійна підтримка забезпечує зниження ризиків замовників, економить їх час і кошти. Наша компанія приділяє особливу увагу технічній підтримці своїх замовників. Розвиваючи сервіси підтримки, ми орієнтуємося на підвищення ефективності співпраці з клієнтами та партнерами. Для зручності клієнтів і партнерів даний розділ містить повну інформацію про Службу підтримки компанії CENTER ECM.

Види технічної підтримки

Базова технічна підтримка надається організаціям з дійсним Абонементом на оновлення версій кожної з наших ECM-систем. Абонемент на оновлення версій системи терміном на 6 місяців або один рік надається при первинному придбанні ECM-системи, в подальшому його рекомендовано купувати регулярно.

Базова технічна підтримка включає в себе наступні види послуг:

  • Процедура розгляду заяв на обслуговування.
  • Стандартний доступ до порталу підтримки.
  • Інцидентна підтримка.
  • Базова технічна підтримка (поширюється тільки на стандартний функціонал ECM-систем).
  • Підтримка замовних рішень, створених на базі ECM-системи.

Додаткові опції технічної підтримки:

  • Пріоритетна інцидентна підтримка. Опція скорочує час реакції на інциденти, доступна тільки при наявності абонемента на оновлення системи.
  • Консультації користувачів, адміністраторів і розробників. Усі додаткові опції оплачуються відповідно до чинного прайсу.
Координати Служби підтримки

www.support.center-ecm.com.ua

+380 44 594 96 42

+380 44 594 96 43

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Режими роботи каналів зв'язку
Телефонна лінія підтримки

Пн-Пт: 9-18, GMT+2

Портал служби підтримки

Пн-Нд: 0-24, GMT+2

УВАГА: Цілодобова підтримка в режимі 24/7 надається згідно додаткових домовленостей в рамках договору SLA.

Бажаєте дізнатися більше?

Ми надамо максимум інформації щодо будь-яких Ваших питань.

Зв'язатися з нами