Якісні послуги підтримки - це гарантія стабільного функціонування і успішного розвитку інформаційної системи.
Саме професійна підтримка забезпечує зниження ризиків замовників, економить їх час і кошти. Наша компанія приділяє особливу увагу технічній підтримці своїх замовників. Розвиваючи сервіси підтримки, ми орієнтуємося на підвищення ефективності співпраці з клієнтами та партнерами. Для зручності клієнтів і партнерів даний розділ містить повну інформацію про Службу підтримки компанії CENTER ECM.
Види технічної підтримки
Базова технічна підтримка надається організаціям з дійсним Абонементом на оновлення версій кожної з наших ECM-систем. Абонемент на оновлення версій системи терміном на 6 місяців або один рік надається при первинному придбанні ECM-системи, в подальшому його рекомендовано купувати регулярно.
Базова технічна підтримка включає в себе наступні види послуг:
- Процедура розгляду заяв на обслуговування.
- Стандартний доступ до порталу підтримки.
- Інцидентна підтримка.
- Базова технічна підтримка (поширюється тільки на стандартний функціонал ECM-систем).
- Підтримка замовних рішень, створених на базі ECM-системи.
Додаткові опції технічної підтримки:
- Пріоритетна інцидентна підтримка. Опція скорочує час реакції на інциденти, доступна тільки при наявності абонемента на оновлення системи.
- Консультації користувачів, адміністраторів і розробників. Усі додаткові опції оплачуються відповідно до чинного прайсу.
+380 44 594 96 42
+380 44 594 96 43
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
УВАГА: Цілодобова підтримка в режимі 24/7 надається згідно додаткових домовленостей в рамках договору SLA.
Бажаєте дізнатися більше?
Ми надамо максимум інформації щодо будь-яких Ваших питань.