http://joomlarulit.com/

Кожний запит, що надійшов до служби підтримки, реєструється у вигляді звернення, яке вирішується в регламентованому порядку.

Робота зі зверненнями

  1. Питання з різних областей ПО Contentum реєструються окремими зверненнями.Тому рекомендується відправляти питання з різних областей окремими зверненнями.
  2. Кожному зверненню присвоюється реєстраційний номер, який вказується в темі електронного поштового листа про реєстрацію звернення. Даний номер служить ідентифікатором, за яким можна отримати історію обробки і поточний стан звернення.
    При спілкуванні зі службою підтримки CENTER ECM рекомендується залишати тему повідомлення без змін.
  3. Кожному зареєстрованому зверненню присвоюється пріоритет, який залежить від ступеня впливу і терміновості вирішення та дозволяє визначити черговість обробки і час реакції.

Детальна інформація щодо регламенту підтримки системи Contentum розміщена у документі "Правила роботи служби підтримки системи Contentum".