Кожний запит, що надійшов до служби підтримки, реєструється у вигляді звернення, яке вирішується в регламентованому порядку.
Робота зі зверненнями
- Питання з різних областей ПО Contentum реєструються окремими зверненнями.Тому рекомендується відправляти питання з різних областей окремими зверненнями.
- Кожному зверненню присвоюється реєстраційний номер, який вказується в темі електронного поштового листа про реєстрацію звернення. Даний номер служить ідентифікатором, за яким можна отримати історію обробки і поточний стан звернення.
При спілкуванні зі службою підтримки CENTER ECM рекомендується залишати тему повідомлення без змін. - Кожному зареєстрованому зверненню присвоюється пріоритет, який залежить від ступеня впливу і терміновості вирішення та дозволяє визначити черговість обробки і час реакції.
Детальна інформація щодо регламенту підтримки системи Contentum розміщена у документі "Правила роботи служби підтримки системи Contentum".