http://joomlarulit.com/

Contentum CRM+ для менеджера з продажу

Для менеджера з продажу CRM-система є головним помічником. Система повинна дозволити налаштувати робочий стіл так, щоб все було доступно в 1-2 кліка. Всі основні процеси, які використовуються у відділі продажів теж повинні бути завжди під рукою.

 

Планування дій / Переговори

Contentum CRM+ містить зручний календар для планування дій.

Дзвінки, зустрічі, «нагадування про листи» - вся ця інформація є Календарі.

Система нагадує про подію і просить заповнити коротку відповідь про результат взаємодії.

Через функцію «Інтернет-календарі» календар може бути інтегрований в мобільні пристрої або інші програми для планування часу.

Збір інформації про клієнта і зі угодою

В процесі переговорів накопичується важлива інформація про потенційного клієнта.

Завдання CRM-системи - організувати простий збір цієї інформації.

По-перше, багато важливої ​​інформації накопичується, якщо заповнювати звіти про дзвінки, зустрічі, переговори.

По-друге, можна налаштувати систему таким чином, що менеджер буде змушений ввести потрібну інформацію при досягненні певної стадії угоди.

Наведемо приклад - менеджер переводить угоду в стадію «вислати комерційну Пропозицію». Але де гарантія, що він додасть це КП в систему? Можливо налаштувати систему таким чином, що менеджер просто не зможе перевести угоду в потрібний стан, не заповнивши ряд інформаційних полів угоди.

фінансове планування

Планування надходжень теж можна вести в системі. Це зручно як для менеджера, так і для його керівників. План можна ставити на будь-який період - на день, на тиждень, на місяць.

Менеджер ставить план надходжень по своїм клієнтам. Цей план консолідується на рівні групи продажів і всієї компанії.

При бажанні, можна налаштувати систему підтвердження планів. У цьому випадку позиції, за якими є сумніви, не потраплятимуть до фінального плану продажів на період.

Використання сервісів компанії

Для здійснення продажу менеджеру відділу продажів часто потрібна допомога колег з інших підрозділів компанії.

Якщо компанія торгує зі складу типовий продукцією, - то залежність від такої допомоги звичайно мінімальна. Якщо ж компанія працює на замовлення або надає складні послуги, то залежність від комунікацій з іншими підрозділами кратно зростає.

Менеджер завжди працює в ситуації, коли немає повних даних для прийняття рішення. Що, звичайно, дуже не подобається «виробникам», які залучені в процес продажу. І дуже часто виникає ситуація - коли «виробництво» вимагає точних даних, а з «продажу» не можуть їх дати.

Рішенням цього питання може стати регламент взаємодії між відділом продажів і іншими підрозділами компанії. Процес чітко регламентує що має бути на вході і на виході, що істотно прискорює транзакцію.

Загальні документи / База знань компанії / Комунікації

Система дозволяє сформувати каталог електронних документів. Це може бути все, що завгодно - регламенти продажів, додаткові матеріали і так далі.

Для вирішення оперативних питань зручно використовувати Стрічку - швидкий канал комунікації і збору інформації, яка ще не формалізована у вигляді готового документа.