Менеджер проекту отримує в особі Contentum Projects+ зручне середовище, в якому всі необхідні для управління проектом інструменти знаходяться в одному місці.
На одній сторінці додатка відображаються такі елементи:
- Загальна інформація про проект. Список учасників, основні дати, статус.
- Календарний план та завдання проекту. У списку наочно видно, які завдання виконуються в даний момент, які вже були виконані, які прострочені, у яких добігає кінця термін виконання. Якщо клацнути мишею по назві завдання, можна переглянути його.
- Коментарі учасників і обговорення робіт. Стрічка повідомлень, що містить листування по проекту.
- Бюджет проекту. Інформація про доходи та витрати проекту і, побудованому на їх підставі фінансового результату.
- Документація. Містить список документації по проекту: це можуть бути різноманітні договори, акти, технічні завдання тощо. Загальна база документів має розмежування прав доступу, щоб тільки потрібні учасники проекту мали можливість переглядати їх.
- Ризики проекту. Потенційні проблеми проекту, шляхи їх запобігання, мінімізації та усунення. Важливо завжди пам'ятати ризики проекту, щоб в разі їх виникнення бути повністю готовим ефективно мінімізувати і усунути наслідки.
Вся ця інформація, представлена на сторінці проекту, відображається у вигляді портлетів - невеликих інформаційних вікон - склад, порядок і розташування яких можна налаштувати довільно. Для отримання більш докладної інформації з того чи іншого питання (наприклад, по бюджету), досить клацнути мишею по заголовку портлету. В цьому випадку відкривається окрема сторінка, що містить інформацію з питання в повному обсязі.